Search this blog

събота, 30 юли 2022 г.

Afranga - Удобна платформа, с която печелите лихва за парите си

10 месечния ми пробен период на платформата AFRANGA е към края си. Резултатите са доста добри и отговарят на описаното в сайта. Поне засега няма скрити разходи, такси и всякакви други подводни камъни. 

Удобен е както първичния пазар, предлагащ стабилни кредити с високи лихви, така и вторичния, който показва гъвкавост при различни критерии. 

Минималната инвестиция на първичния пазар е 10 евро. На вторичния пазар няма изискване за минимална сума. 

Използвайтки този линк, ти ставаш препоръчан потребител на платформата: afranga.com

Afranda е надеждна платформа за p2p кредитиране, поне за мен тя върши отлична работа и се представя по-добре от очакваното. Нещо повече: резултатите, които отчитам в afranga ги съпоставям с резултати от други платформи, които ползвам и мога да кажа следното: Afranga се представя по-добре от своите конкуренти. 

По всички личи, че ще продължа да ползвам платформата и занапред и с по-големи суми. 

Ако се регистрирате през този линк : https://afranga.com/referral/1dWeh1PRN0 и инвестирате поне 500 евро, аз ще получа бонус, който ще мога да разделя с вас, ако се свържете с мен. За връзка с мен - ползвайте някоя от платформите в този сайт-визитка: https://blacve.carrd.co/

Няма коментари:

Публикуване на коментар